Dat gevoel van onrust in je lijf omdat je weet dat je nog moet doen wat je steeds voor je uit schuift: je administratie. Je weet dat het belangrijk is om dit bij te houden en hier gedisciplineerd mee om te gaan, maar ergens krijg je het toch voor elkaar om ermee te wachten tot het laatste moment. En dan zit je ademhaling hoog, begint er een ooglid te trillen en raak je geïrriteerd omdat je merkt dat je nog niet al je spullen op orde hebt, of tegen dingen aanloopt die je niet snapt. En je denkt: Waarom gebeurt dit elke keer? Waarom zorg ik er gewoon niet voor dat ik alles met regelmaat bijwerk zodat ik niet bij elke kwartaalaangifte in de stress schiet? Had ik maar meer discipline of had ik maar een stok achter de deur…

Het btw café is de hulp die je nodig hebt. In het btw café gaan we aan de slag met je administratie, onder het genot van een kop koffie of thee en wat lekkers en we toveren de schoenendoos of plastic tas met bonnen om in een prachtig geordende ordner waar je mee thuis kan komen!

Meedoen met het btw café is gratis. Het wordt op verschillende locaties georganiseerd waar in ieder geval wifi beschikbaar is zodat het ook mogelijk is de prachtige ordner direct in te voeren in je eigen administratieprogramma. Geen stress omdat je het niet begrijpt of niet op tijd af krijgt. Joke Kummel en Bianca van der Zwet, administratie experts voor zzp’ers, zijn aanwezig om hulp te bieden bij vragen of vastlopers.

Naast het werken aan je administratie kun je ook ideeën en tips met de andere zelfstandige professionals uitwisselen over dit onderwerp of gewoon leuke contacten opdoen om je netwerk uit te breiden.

Eén ding is zeker: je gaat met een goed gevoel, een geordende ordner en een bijgewerkte administratie onder je arm naar huis! Rust in je hoofd en lijf zodat je nog beter kunt focussen op wat jij het liefst doet als ondernemer!

Ga naar onze agenda